Stranizza d’Amuri – Franco Battiato

Stranizza d’amuri

‘Ndo vadduni da Scammacca

i carritteri ogni tantu

lassaunu i loru bisogni

e i muscuni ciabbulaunu supra

jeumu a caccia di lucettuli …

a litturina da Ciccum-Etnea

i saggi ginnici ‘u Nabuccu

a scola sta finennu.

Man manu ca passunu i jonna

sta frevi mi trasi ‘nda ll’ossa

ccu tuttu ca fora c’è a guerra

mi sentu stranizza d’amuri … l’amuri

e quannu t’ancontru ‘nda strata

mi veni ‘na scossa ‘ndo cori

ccu tuttu ca fora si mori

na mori stranizza d’amuri … l’amuri.

********
Stranezza d’amore

Nel vallone di Scammacca

i carrettieri ogni tanto

lasciavano i loro bisogni

e i mosconi ci volavano sopra

andavamo a caccia di lucertole

il vagone della Circumetnea

i saggi ginnici, il Nabucco

la scuola sta finendo.

Man mano che passano i giorni

questa febbre mi entra nelle ossa

Anche se fuori c’è la guerra

mi sento una stranezza d’amore

l’amore

E quando ti incontro per strada

mi viene una scossa nel cuore

e anche se fuori si muore

non muore questa stranezza d’amore …..l’amore.

4 thoughts on “Stranizza d’Amuri – Franco Battiato

Rispondi

